اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در کرمان

خرید ورق رنگی در کرمان

کارخانه سپید فام وارنا تولید کننده و عرضه کننده انواع ورق رنگی در کرمان می‌باشد.این کارخانه به عنوان اولین تولید کننده پوشش سقفی یو پی وی سی توانسته است کلیه گواهینامه های لازم در این حوزه را کسب نماید .

خرید محصولات سپید فام وارنا تحت برند پلی روف

ما در شرکت سپید فام وارنا نسل جدید ورق رنگی در کرمان را تحت برند پلی روف تولید میکنیم ،ورق های پلی روف از جنس upvc ساخته می شود که نسبت به ورق های رنگی قدیمی دارای کیفیت بالاتر و مزایای بیشتری می باشد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت .

خرید مستقیم ورق رنگی با قیمت مناسب از کارخانه

شما میتوانید با خرید از کارخانه سپید فام وارنا ،از نسل جدید ورق های رنگی در کرمان بهره مند شوید و خرید مستقیم و بدون واسطه را تجربه نمایید.

ورق های یو وی سی چیست و چه مزایایی دارد؟

نسل جدید ورق  رنگی تولیدی کارخانه سپید فام وارنا از دولایه تشکیل شده است ، لایه اول از جنس یو پی وی سی و لایه دوم از آلیاژ پلیمری می باشد .به همین دلیل این ورق ها هم از مقاومت بالا در برابر ضربه پذیری و هم از طول عمر نسبتا طولانی بهره میبرند .

از دیگر مزایای این ورق میتوان به مقاومت بالا در برابر فشار اشاره نمود، این ورق ها نسبت به ورقهای رنگی نسل قدیم می توانند فشار بیشتری را تحمل کنند و به سختی تغییر شکل میدهند.

به دلیل نوع طراحی ورق رنگی در کرمان و خاصیت هم پوشانی صد درصدی این ورق ها در هنگام بارندگی احتمالی  آب حاصل از بارش برف باران را به لایه های زیرین خود انتقال نمیدهند و به همین دلیل این ورق ها نیاز به هیچگونه عایق رطوبتی یا اصطلاحاً ایزو گام نخواهند داشت و همین امر موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری این سقف ها می شود .

یکی دیگر از خصوصیاتی که این ورق ها دارند سبکی وزن  ورقهای upvc می باشد که میتواند تاثیر به سزایی در هزینه های زیر سازی در پروژه شما خواهد داشت .

ورق های سقفی upvc دارای مزایای بسیاری می باشد که در لیست زیر به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • خاصیت آنتی یو وی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شتستشویی
  • عایق صوتی و حرارتی
  • مقرون به صرفه بودن
  • طرح ها و رنگ های متنوع

تنوع طرح و رنگ ورق های رنگی در کرمان

ورق های پی روف دارای تنوع طرحی مختلفی می باشد که عبارتند از:

  • ورق پلی لین

مزاحل نصب ورق آندویلا

  • ورق شینگل

ورق شینگل قهوه ای

  • ورق ذوزنقه

جدول مشخصات ورق ذوزنقه upvc

  • ورق اردواز

تصویر ورق آرواز بدون رنگ

  • ..‌‌‌.

سقف رکارخانه در قم

 

پوشش سقف کارخانه

پیشنهاد ویژه برای پوشش سقف کارخانه در کرمان

با توجه به خاصیت ضد اسیدی و مقاومت بالای ورق های رنگ تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا استفاده از این ورق ها به عنوان پوشش سقف در کارخانه در کرمان پیشنهاد می شود زیرا ورق های معمول استفاده شده در سقف کارخانه بعد از مدتی تخریب می شوندو هزینه زیادی را به مالکین کارخانه تحمیل می کند دلیل آن نیز تولید گاز های مخرب حاصل از تولید فرآورده های مختلف در خط تولید کارخانه می‌باشد .شما می توانید با استفاده از ورق های رنگی پلی روف از این تخریب جلوگیری کنید .

تماس با ما

قیمت ورق رنگی در کرمان

برای دریافت لیست قیمت ورق رنگی در کرمان با کارشناسان فروش شرکت سپید فام وارنا در ارتباط باشید .کارخانه ما در تلاش است که قیمت ورق رنگی در کرمان را با مناسبترین شرایط به شما ارائه دهد.

خرید ورق رنگی در کرمان

برای خرید ورق رنگی در کرمان می توانید با کارشناسان فروش شرکت سپید فام وارنا در ارتباط باشید ، کارشناسان فروش آماده ارائه مشاوره حرفه ای  در زمینه انتخاب نوع پوشش سقف به شما عزیزان می باشد .

استفاده از محصولات سپید فام وارنا در سراسر کشور

سپید فام وارنا مفتخر است محصولات خود را در سراسر ایران عرضه نماید .ویدیو زیر چندتا از پروژه‌ای اجرا شده توسط محصولات کارخانه سپید فام وارنا می باشد .