اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی درکرمانشاه

خرید ورق رنگی درکرمانشاه

خرید ورق رنگی در کرمانشاه

سقف شیبدار یا شیروانی یکی از متداول ترین نوع سقف در شهر کرمانشاه می باشد .شرکت سپید فام وارنا ارائه دهنده انواع ورق رنگی در کرمانشاه می باشد .

این سقف در مدل های مختلف طراحی و اجرا می شوند که در مقاله انواع مدل سقف ۲۰۲۱ به آن اشاره نموده ایم .این ورق ها با مصالح گوناگونی قابل اجرا می باشد که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشد .اما یکی از پر کاربردترین نوع این ورق ها ورق های رنگی می باشد .ورق های رنگی دارای انواع گوناگونی می‌باشد چه از نظر جنس و چه از نظر شکل ظاهری .

نسل قدیمی این ورقها از هسته گالوانیزه بوده اند .ورق های رنگی گالوانیزه دارای مزایای زیادی هستند  اما در مقابل این مزایا دارای معایبی نیز می‌باشند  که قابل چشم پوشی نیستند .از جمله این معایب میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مقاومت پایین و تغییر شکل در برابر فشار وارده
  • مقاومت پایین در برابر بادهای جانبی
  • طول عمر پایین نسبت به ورق های uPVC

با توجه به این معایب کارشناسان به فکر به وجود آوردن نوع جدید ورق های رنگی افتادند تا این معایب را تاحد زیادی پوشش دهند . این گونه بود که نسل جدید ورق های رنگی به وجود آمدند .در ایران نیز کارخانه سپید فام وارنا توانست خط تولید این ورق ها را بومی سازی کرده و اقدام به  تولید انواع ورق های رنگی uPVC نماید.این کارخانه دارای کلیه گواهینامه لازم تولید ورق را دارا می‌باشد . شما میتوانید برای خرید ورق رنگی در کرمانشاه شما می توانید به آسانی از طریق تماس با کارخانه سپید فام وارنا اقدام نمایید.

این ورق ها دارای مزایای بسیاری می‌باشد که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

با استفاده از ورق رنگی در کرمانشاه میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید .زیرا این ورق ها از طول عمر بالایی بهره میبرد و در مقابل فشار و بارهای وارده از مقاومت خوبی برخوردار است .

ورق های رنگی در کرمانشاه دارای عایق حرارتی و عایق صوتی و رطوبتی می‌باشد ،که همین امر باعث صرفه جویی چشم گیری در هزینه های جانبی بعدی می شود .

از دیگر مزایای استفاده از ورق رنگی در کرمانشاه می توان به خاصیت آنتی یو وی این ورق ها اشاره نمود که اشعه های حاصل از نور خورشید را منعکس کرده و همین امر مانع از انتقال گرما به لایه های زیرین سقف می شود .

این ورق ها دارای مزایای بسیار می باشد که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره خواهیم نمود :

  • طول عمر بالا
  • مقاومت در مقابل ضربه پذیری
  • خاصیت آنتی یو وی
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • دارای طرح های مختلف
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن
  • خاصیت خود شتستشویی

ایمنی بالا با خرید ورق رنگی

این ورق ها از نظر ایمنی یکی از ایمن ترین سقف ها می باشد زیرا از خاصیت خود خاموش شوندگی بهره می برند و در هنگام آتش سوزی احتمالی میتواند از خسارت‌های زیاد جلوگیری نماید .

 

پوشش سقف کارخانه

ورق رنگی مناسب برای سقف کارخانه

در بعضی از کارخانه های تولیدی به علت نوع محصولی که تولید می کنند ،محیط کارگاه دارای گازهای اسیدی می‌باشند ، که این گازهای اسیدی باعث خوردگی سقف و فرسودگی آن در زمان کوتاهی میشوند .شما میتوانید با استفاده از ورق رنگی نسل جدید این فرایند را متوقف کنید .

سپید فام وارنا عرضه کننده انواع سقف کارخانه در کرمانشاه می‌باشد، شما میتوانید برای خرید و مشاوره با ما در ارتباط باشید .

 

تماس با ما

نحوه خرید ورق رنگی در کرمانشاه

برای خرید مستقیم و بدون واسطه ورق رنگی در کرمانشاه می توانید با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید .کارشناسان فروش می‌توانند بهترین راهنمایی را در زمینه خرید ورق رنگی به شما ارائه دهند .تا شما بتوانید آگاهانه خرید موفقی را داشته باشید ‌.اطلاعات تماس ما در صفحه تماس با ما موجود میباشد

لطفاً صفحه اینستاگرام سپید فام وارنا را دنبال کنید تا از آخرین تخفیف ها و چشنوارهای ما با خبر شوید .