اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در کرج با ارزانترین قیمت

خرید ورق رنگی در کرج با ارزانترین قیمت

استفاده از ورق رنگی در کرج

سقف های شیروانی یکی از متداول ترین سقف های است که در سازه های مسکونی ، تجاری، اداری قابل استفاده می باشد.این سقفها می‌تواند از مصالح مختلفی ساخته شوند، اما یکی از مصالحی که کاربرد بسیار دارد ورق رنگی می باشد .اگر شما هم در کرج هستید ، و قصد خرید ورق رنگی در کرج را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین و جدید ترین نوع ورق رنگی در کرج را به شما معرفی کنیم.

مزایای ورق رنگی در کرج

ورق های رنگ دارای جنس های مختلفی از حلب گرفته، گالوانیزه ، upvc  می‌باشد ، که هرکدام علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز می باشد . ورق های رنگی Upvc جدید ترین تکنولوژی این نوع ورق های میباشد ،این ورق های دارای طول عمر بالا و همچنین مقاومت بسیار بالایی می‌باشد که به آسانی تغییر شکل نمیدهند .

یکی دیگر از خاصیت های این ورق قابلیت انحنای آن می‌باشد که استفاده از آن را در سقف های منحنی آسان نموده است .

این ورق ها شما را از هرگونه عایق بندی بی نیاز خواهد کرد زیرا با  استفاده از این ورق به صورت خودکار  عایق صوتی،عایق حرارتی،عایق رطوبتی دارند  که شما میتوانید این ورق رنگی در کرج تهیه نمایید  و در سازهای خود با خیال راحت استفاده نمایید .

نصب ورق رنگی در کرج

نصب این ورق به دلیل استفاده از یراق های مخصوص به خود آسان بوده ، و به دلیل سبکی وزن میتوان در این گونه سقفها از زیر سازی ساده تری استفاده نموده و در هزینه ها تاحد زیاد صرفه جویی کنیم. همچنین به دلیل هم پوشانی این ورق ها ، آببندی به صورت صد در صدی رعایت شده که از نفوذ آب به لایه های زیرین جلوگیری خواهد کرد .

با استفاده از ورق رنگی در کرج در هزینه تعمیرات صرفه جویی کنید

یکی دیگر از خصوصیاتی که میتواند ما را برای استفاده از ورق رنگی upvc مجاب کند ،این موضوع است که به دلیل طول عمر بالا و مقاومت منحصر به فردی که این ورق ها دارد ما را از هزینه های سالانه تعمیرات و مشکلاتی که در آینده برای ما به وجود خواهند آورد خلاص خواهد کرد.

طرح های متفاوت ورق رنگی در کرج

ورق های رنگی upvc تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا دارای انواع و مدل های مختلفی می‌باشد که شامل :

  • ورق ذوزنقه
  • ورق پلی لین
  • ورق شینگل
  • ورق اردواز

 

پوشش سقف کارخانه

 

پوشش سقف کارخانه در کرج

 

 

 

پیشنهاد ویژه برای سقف سوله ها و کارخانه در کرج

استان البرز و شهر کرج یکی از استانهایی است دارای سوله و کارخانه های زیادی می باشد .یکی از مشکلاتی که صاحبان کارگاه و کارخانه ها با آن مواجه هستند ،از بین رفتن و پوسیدگی سقف کارخانه بعد از مدتی از شروع به کار  این کارخانه ها به علت وجود گازهای اسیدی می باشد.

ما در کارخانه سپید فام وارنا توانسته ایم به عنوان اولین تولید کننده پوشش های سقفی upvc، ورق های رنگی را تولید کنیم که در مقابل گازهای اسیدی مقاوم بوده و از تخریب سقف شما جلوگیری نماید .

 

تماس با ما

نحوه خرید ورق رنگی در کرج

شما می توانید برای خرید نسل جدید ورق های رنگی با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید ‌. کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره حرفه ای  در حوزه انتخاب مناسبترین نوع پوشش سقف هستند. راههای ارتباط با کارخانه در صفحه تماس با ما موجود می‌باشد .

همچنین پیشنهاد میکنم برای با خبر شدن از جشنواره و تخفیف های کارخانه سپید فام وارنا حتما صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.