اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در همدان

خرید ورق رنگی در همدان

خرید بهترین ورق رنگی در همدان

کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع ورقهای رنگی در همدان می‌باشد .ورق های رنگی تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا از مواد و ترکیبات پلیمری که به اختصار upvc نامیده میشود ساخته شده اند .

 

ویژگی ورق شیروانی UPVC

ورق های این کارخانه با نام تجاری پلی روف در بازار ایران شناخته میشود که نسبت به ورقهای رنگی موجود و متداول در بازار از طول عمرو کیفیت  بالاتری  برخوردار می‌باشد .

همدان یکی از شهرهای قدیمی ایران می‌باشد که از لحاظ معماری می‌توان انواع و اقسام نوع ساختمان را در این شهر مشاهده نمود .یکی از متداول ترین نوع ساختمان هایی که در همدان مورد استفاده و ساخته می شود ،ساختمان با سقف های شیروانی است .

سقف های شیروانی دارای انواع و مدل های مختلف می‌باشد که با توجه به کارکرد و نوع کاربری ساختمان میتوان آنها را طراحی نمود. مصالح سازنده این نوع سقف ها نیز دارای انواع گوناگونی می‌باشد که یکی از متداول ترین نوع این مصالح ورق رنگی در همدان می‌باشد .

ورق های رنگی در گذشته از هسته گالوانیزه ساخته می شد ، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این ورقها جای خود را به ورق های رنگی upvc دادند.ورق های یو پی وی سی دارای طول عمر بالاتر نسبت به سایر ورق های هم رده خود می‌باشد .میانگین طول عمر این ورقها بین ۳۰الی ۵۰ سال می باشد .

مزایای استفاده از ورق های رنگی

علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره شد ورق های رنگی در همدان دارای مزایای مختلف دیگری نیز می‌باشد که در ادامه این مقاله به آن آنها اشاره خواهیم نمود .

یکی از شاخصه های که ورق های رنگی در همدان دارا می‌باشد نصب آسان و اجرا کم هزینه این ورق ها می‌باشد ، دلیل آن نیز این موضوع می‌باشد که این ورق ها از نظر وزنی سبک تر از ورق های رنگی  گالوانیزه بوده و نیاز به زیر سازی ساده تری دارند از همین رو هزینه زیر سازی در این محصول بسیار پایین تر از سایر ورق ها می‌باشد .

از نظر تحمل بار و ضربه پذیری این ورق ها یکی از با دوام ترین نوع ورق ها در بازار می‌باشد  که می توان در اجرای سقف های شیروانی از آن استفاده نمود.

با استفاده از ورق رنگی در هزینه های مصرف سوخت و برق خود صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ورق رنگی در همدان عایق بودن مناسب این محصول می‌باشد .زیرا با توجه به نوع مصالح سازنده و نحوه ساخت و طراحی این پوشش سقف دیگر نیاز به عایق بندی صوتی و حرارتی نخواهید داشت زیرا این محصول هم عایق صوتی و هم عایق حرارتی می باشد که شما را از هزینه کردن برای عایق بندی بی نیاز خواهد کرد .

استفاده از ورق رنگی در همدان مزایای دیگری نیز دارد که با توجه به طولانی شدن مقاله به صورت استوار در لیست زیر بیان شده است :

  • سبکی وزن
  • مقاومت در برابر فشار
  • نصب آسان
  • خاصیت آنتی یو وی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت خود شتستشویی
  • مقاومت بالا در برابر گازهای مخرب
  • آب بندی صد در صدی
  • مقرون به صرفه بودن
  • دوستدار محیط زیست

پوشش سقف کارخانه

 

سقف رکارخانه در قم

سقف کارخانه در همدان

اگر شما هم صاحب کارخانه در همدان هستید و از تخریب سقف خود به دلیل وجود گازهای مخرب حاصل از تولید فراوردهای مختلفذخسته شده اید  ، به شما پیشنهاد میکنم از محصولات کارخانه سپید فام وارنا استفاده نمایید زیرا ورق های تولیدی این شرکت در مقابل گازهای اسیدی مقاوم بوده و میتواند سقف کارخانه شما را در همدان بیمه نماید .

سپید فام وارنا عرضه کننده انواع سقف سوله در همدان می‌باشد که مشتریان راضی بسیاری از سراسر کشور را دارد .

قیمت ورق رنگی

شرکت سپید فام وارنا اولین تولید کننده سقف های یو پی وی سی در ایران می‌باشد ، باتوجه به ثابت نبودن قیمت ها و نوسانات بازار از ارائه قیمت دقیق محصولات به صورت آنلاین در این صفحه معذوریم ولی شما میتوانید برای دریافت آخرین قیمت انواع محصولات و قیمت ورق رنگی در همدان با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید .

تماس با ما

خرید ورق UPVC

برای خرید ورق رنگی در همدان با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید . کارشناسان ما آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی به شما عزیزان می باشند . شماره های تماس با ما در برگه ارتباط با ما موجود می باشد .