اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در قم

خرید ورق رنگی در قم

خرید ورق رنگی در قم

قم یکی از استانهای نیمه صنعتی می باشد ،کارخانه  سوله های بسیاری در این استان وجود دارد. همچنین به دلیل بافت سنتی این شهر ساختمان های مسکونی زیاد وجود دارد .یکی از سقف هایی که در این شهر کاربرد فراوان دارد ،سقف شیروانی می‌باشد.یکی از مصالحی که در ساخت این سقف ها مورد استفاده قرار میگیرد ورق رنگی می باشد . شما میتوانید برای خرید ورق رنگی در قم با کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید.عکس رنگ بندی ورق شینگل شیروانی upvc

 

ورق های رنگی به دلیل داشت تنوع رنگ و همچنین طرح های مختلفی که دارد ،یکی از مصالحی پر طرفداری است  که در سقف شیروانی استفاده می شود.

ورق های رنگی در قم دارای جنس های مختلف است یکی از متریال هایی که در گذشته طرفداران بسیاری داشت ورق رنگی از جنس گالوانیزه بود .اما این ورق در مقابل محاسنی که داشت دارای معایب بسیاری نیز بود. از همین رو کارشناسان تصمیم به ساخت ورق رنگی با ترکیب و متریال جدیدی شدند .اینگونه بود که استفاده از upvc در سقف ها صورت گرفت.

ما در کارخانه سپید فام وارنا تولید ورق های رنگی را بومی سازی کرده ایم،و در طرح و رنگ های مختلف عرضه کرده ایم .

ورق های رنگی تولید شده در شرکت سپید فام وارنا کلیه گواهینامه های لازم را دارا می باشند.و شما میتوانید با اطمینان خاطر از کیفیت بالا محصولات خرید خود را انجام دهید .

مزایای استفاده از ورق رنگی

نسل جدید ورق  رنگی در قم دارای مزایای بسیاری از جمله سبکی وزن ، طول عمر بالا ، رنگ ثابت و با کیفیت و … می‌باشد که در لیست زیر به صورت خلاصه به آن اشاره نموده ایم :

  • طول عمر و دوام بالا
  • عایق بودن صوتی و حرارتی
  • همپوشانی صد در صدی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • خاصیت آنتی یو وی
  • ضربه پذیر بودن
  • خاصیت خود شتستشویی
  • نصب آسان

برای آشنایی دقیق با خصوصیات ها ی ورق یو پی وی از طریق این لینک قدام نمایید .

پیشنهاد ویژه برای سقف سوله و کار خانه ها در قم

 

سقف رکارخانه در قم

پوشش سقف کارخانه

 

اگر شما هم دارای کارخانه در قم هستید ،احتمالا یا این مشکل روبرو شده اید که سقف کارخانه بعد از مدت کوتاهی تخریب و فرسوده می شوند دلیل آن نیز وجود گاز های مخرب حاصل از تولیدات می‌باشد ،ورق های رنگی تولید شده در شرکت سپید فام وارنا دارای مقاومت بالا در مقابل این گونه گازها می باشد.که شما میتوانید با استفاده از این سقف برای کارخانه یا کارگاه خود از مشکلات آینده جلوگیری نمایید .

قیمت خرید ورق رنگی در قم

برای دریافت قیمت خرید ورق رنگی با دفتر فروش کارخانه در ارتباط باشید و لیست قیمت ورق رنگی در قم را از آنها دریافت نمایید .

تماس با ما

 

نحوه فروش ورق رنگی

برای خرید ورق رنگی در قم شما کافیست با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید ، کارشناسان ما آماده ارائه بهترین و کامل ترین مشاوره به شما عزیزان می‌باشد .شماره تماس ما در صفحه ارتباط با ما موجود می باشد .

تنها راه با خبر شدن از تخفیف ها و جشنواره های کارخانه صفحه اینستاگرام ماست پس برای با خبر شدن حتما پیج کارا دنبال کنید .