اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در تهران

خرید ورق رنگی در تهران

خرید ورق رنگی در تهران

استفاده از ورق رنگی در تهران یکی از متریالهای پر کاربرد می‌باشد .شما میتونید برای خرید ورق رنگی در تهران بدون واسطه و از کارخانه از طریق وب سایت سپید فام وارنا اقدام نمایید.

ورق رنگی از متریال مختلفی قابل تولید است ،اما عموم ورق های رنگی در تهران  از جنس گالوانیزه می‌باشد .به بیان ساده تر در واقع جنس مغزی این ورق ها از جنس و متریال گالوانیزه می‌باشد .که با توجه به نوع کاربری آنها دارای رنگ های مختلفی می باشد.

خرید ورق رنگی در تهران

کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده انواع ورق رنگی  می‌باشد . ما جدید ترین نسل ورق رنگی در تهران را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از متریال uPVC یو پی وی سی برای شما عزیزان فراهم نموده ایم .

مزایای ورق رنگی نسل جدید در تهران (ورق upvc)

ورق های رنگی نسل جدید تولیدی کارخانه سپید فام وارنا دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که میتوانید در ادامه این مقاله با آنها آشنا شوید.

این ورق های رنگی دارای طول عمر بالا و همچنین مقاومت بسیار در مقابل ضربه و همچنین تحمل بار بالا می باشد .

یکی دیگر از خصوصیت کاربردی این ورق دارا می باشد قابلیت انحنای این ورق می باشد ، که این متریال را به کاربردی ترین متریال در بین سقفها تبدیل کرده است.زیرا میتوان از این ورق ها در سقف های منحنی نیز استفاده نمود.

شما می توانید برای خرید ورق رنگی با ما در ارتباط باشید و خریدی آسان و مطمئن را از تولید کننده تجربه نمایید .

ورق های رنگی دارای مزایای زیاد دیگری مانند:

  • خاصیت آنتی یو وی
  • عایق خودکار حرارتی
  • عایق خودکار صوتی
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • مقرون به صرفه بودن
  • سبک بودن
  • نصب آسان
  • آب بندی مناسب

می باشد که شما میتوانید برای آشنایی بیشتر مقاله خواص سقف یو پی وی سی را مطالعه نمایید .

 

 

 

 

پیشنهاد ویژه برای کارخانه داران و صاحبان سوله در تهران

با توجه به خواصی که ورق رنگی نسل جدید شرکت سپید فام وارنا دارا می‌باشد ،یکی از مناسبترین گزینه برای سقف سوله و کارخانه های تولیدی در تهران می‌باشد زیرا این سقف در مقابل گازهای تولید شده در خط تولید مقاومت بسیار بالایی دارد.

ورق های تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا دارای رنگ بندی های متفاوتی می‌باشد که شما میتوانید برای آگاهی از رنگ های موجود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

اگر به دنبال خرید نسل جدید ورق رنگی هستید به شما پیشنهاد میکنم حتما با ما تماس بگیرید.

 

 

 

تماس با ما

کارشناسان فروش شرکت سپید فام وارنا آماده ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه خرید ورق رنگی می باشند .همچنین به شما پیشنهاد می کنیم ،برای آشنایی و با خبر شدن از جشنواره های ما حتما صفحه اینستاگرام کارخانه سپید فام وارنا را دنبال کنید.