اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در تبریز

خرید ورق رنگی در تبریز

مناسب ترین قیمت و کیفیت ورق رنگی در تبریز

تبریز و استان آذربایجان شرقی به دلیل شرایط جغرافیایی و کوهستانی که دارد ،در بیشتر فصول داری شرایط ویژه ی هوایی است .و بارش برف و بارندگی در این منطقه زیاد می باشد .به همین یکی از سقف های که در این منطقه دارای کاربرد بسیاری است سقف های شیروانی می‌باشد .شرکت سپید فام وارنا عرضه کننده انواع ورق رنگی در تبریز می‌باشد.

ورق رنگی در تبریز دارای انواع مختلف از لحاظ جنس می‌باشد ،اما یکی از قدیمی ترین نوع این ورق ها ورق رنگی گالوانیزه می‌باشد که علاوه بر مزایای که دارد دارای معایب بسیاری می‌باشد .

مادر کارخانه سپید فام وارنا با به کارگیری تجربه و علم کارشناسان بومی و همچنین بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته توانسته ایم نسل جدید ورق  رنگی در تبریز را  از جنس UPVCتولید نماییم.

نسل جدید ورق های رنگی دارای مزایای بسیاری نسبت ورق های گالوانیزه می باشد که از جمله آن می توان به طول عمر بالای آن نسبت به ورق های عادی و قدیمی اشاره نمود .

این ورق ها به  دلیل هم پوشانی صدرصدی که دارند کاملا ضد آب بوده و آب را به لایه های زیرین خود منتقل نمی کنند همین امر باعث  می شود شما از هزینه های سالانه تعمیرات و ایزوگام سقف رها شوید.

از دیگر خصوصیات ورق رنگی در تبریز این است با استفاده از این ورق ها دیگر نیاز به هیچ گونه عایق صوتی و حرارتی نخواهید داشت که همین امر باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهد شد.

این ورقها به دلیل تکنولوژی ساختی که دارند ، دارای وزن سبکی می‌باشند که همین وزن سبک علاوه بر راحتی نصب و اجرا میتواند در هزینه های زیر سازی تا حد زیادی صرفه جویی کنند و هزینه های اجرای سقف را تا حد زیاد پایین بیاورند .

ورق های upvc علاوه بر فوایدی که در بالا گفته شد دارای مزایای زیاد دیگر هستند که در لیست زیر به صورت خلاصه بیان شده است :

  • مقاومت دربرابر ضربه
  • خاصیت خود خاموش شوندگی
  • آنتی یو وی بودن سقف ها
  • عایق حرارتی و صوتی مناسب
  • مقاومت در برابر باد های جانبی
  • مقاومت در برابر گاز های شمیایی و باران های اسیدی
  • خاصیت خود شتشویی

پوشش سقف کارخانه

سقف سوله و کارخانه در تبریز

شهر تبریز با دارا بودن کارخانه و کارگاهای زیادی یکی از شهر های صنعتی ایران به حساب می آید .یکی از مشکلاتی که صاحبان کارخانه های تولیدی را با مشکل روبرو کرده است فرسوده شدن و پوسیدگی سقف سوله و کارخانه بعد از مدتی فعالیت می باشد. و این امر به علت وجود گازهای اسیدی حاصل از تولید می باشد .ورق های رنگی تولید شده در کارخانه سپید فام وارنا در مقابل این گازها دارای مقاومت بسیار بالایی است و تخریب نمی‌شوند .

اگر شما هم به دنبال سقف سوله در تبریز و یا سقف کارخانه در تبریز هستید به شما پیشنهاد میکنم حتما از محصولات سپید فام وارنا استفاده نمایید.

 

تماس با ما

قیمت ورق رنگی در تبریز

برای اگاهی از قیمت به روز ورق رنگی در تبریز با ما در تماس باشید و از مناسب ترین قیمت های ورق رنگی بهره مند شوید .

نحوه خرید ورق رنگی در تبریز

برای خرید انواع ورق رنگی در تبریز. در رنگ بندی های مختلف میتوانید با کارشناسان فروش شرکت سپید فام وارنا در ارتباط باشید ، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره دلسوزانه به شما عزیزان می باشند.