اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  خرید ورق رنگی در اورمیه

خرید ورق رنگی در اورمیه

ورق رنگی در اورمیه به دلیل رنگ های متنوع و همچنین طرح های مختلفی که تولید میشوند استفاده گسترده ای در سقف های شیروانی دارند.استان آذربایجان غربی به دلیل آب هوا کوهستانی و بار برف یکی از استان های است که ورق رنگی در آن کاربرد فراوانی دارد ،کارخانه سپید فام وارنا عرضه کننده نسل جدید ورق رنگی در ارومیه می‌باشد .

ورق رنگی در اورمیه از جنس های مختلف و با طرح های گوناگون تولید می شوند .یکی از متداول ترین نوع ورق های رنگی  از  هسته گالوانیزه می باشد که دارای مزایا بسیار نسبت به پوشش های سقفی قبل خود می باشند ، اما در مقابل این مزایا داری معایبی نیز می باشد .

کارشناسان این حوزه با ساخت و طراحی متریالی جدید توانسته اند،  نسل جدید ورق های رنگی را تولید کنند که کلیه معایب ورق رنگی گالوانیزه را پوشش دهد. این ورق ها که از جنس یو پی وی سی است دارای مزایای بسیاری می باشد  .در ادامه این مقاله به بیان و معرفی کامل نسل جدید ورق رنگی در ارومیه خواهیم پرداخت .

مزایای نسل جدید ورق رنگی در اورمیه :

ورق های رنگی نسل جدید هم از نظر طول عمر و هم از نظر دوام و هم از نظر شکل ظاهری نسبت به ورق های قدیمی بهینه تر بوده و میتواند در هزینه تعمیر و نگه داری در آینده صرفه جویی کند به همین دلیل این پوشش سقف ها را یکی از مقرون به صرفه ترین مصالحی است که در ساخت سقف شیروانی میتوان از آن استفاده نمود .

یکی دیگر از آیتم های که استفاده از ورق رنگی در ارومیه بیش از پیش ضروری می کند این موضوع است که این ورق ها بودن نیاز به هیچ گونه عایق حرارتی و صوتی می باشد ، زیرا  ساختار این ورق ها به گونه ای است که نیاز به هیچ عایق جانبی ندارد .

ایمنی بالای ورق  upvc در ارومیه

ایمنی ورق های رنگی یکی دیگر از مزایایی است که این ورق ها دارا می‌باشد .ورق های رنگی نسل جدید دارای خاصیت خود خاموش شوندگی می باشد .که در هنگام آتش سوزی احتمالی میتواند تا حد زیاد از خسارت های وارده جلوگیری نماید .

این ورق ها از نظر تحمل بار نسبت به ورق های قدیمی از مقاومت بیشتری برخوردار است ، همین امر باعث می شود که بتوانند در مناطق کوهستانی بار برف بیشتری را تحمل کنند .به همین دلیل استفاده از نسل جدید ورق رنگی در ارومیه می تواند یکی از بهترین گزینه  ها باشد زیرا به دلیل وضعیت جوی و بارش برف سنگین در این منطقه نیاز به یک پوشش مقاوم از ضرورت بالایی برخوردار است .

 

 

پوشش سقف کارخانه

خرید پوشش سقف کارخانه و سوله در ارومیه

کارخانجات تولیدی به دلیل فرایند منحصر به خودی که دارند گازهای اسیدی مختلفی را تولید می کنند که این گازها در مدت کوتاهی باعث تخریب پوشش سقف می شود ،که هزینه های زیادی را در دراز مدت به کارفرمایان تحمیل خواهد کرد .راحل این مشکل استفاده از سقف های upvc  می باشد ،این ورق ها در مقابل انواع واکنش های شیمیایی مقاوم بوده و فرسوده نخواهند شد .

 

تماس با ما

قیمت ورق رنگی در اورمیه

برای دریافت آخرین قمیت ورق های رنگی در ارومیه با دفتر فروش کارخانه سپید فام وارنا در ارتباط باشید و لیست قیمت سال ۱۴۰۰را دریافت نمایید .

خرید ورق رنگی در اورمیه

کارشناسان فروش کارخانه سپید فام وارنا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه فروش انواع ورق رنگی در ارومیه می‌باشند ، کافیست با شماره تلفن های موجود در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل فرمایید .

برای آگاهی از تخفیف ها و جشنواره های فروش ما میتوانید صفحه اینستاگرام سپید فام وارنا را دنبال نمایید.