اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ(اخبار)   »   بیست و دوم تیر روز فناوری اطلاعات

بیست و دوم تیر روز فناوری اطلاعات

  • 228 بازدید
  • تاریخ انتشار: 2 سال پیش
Rate this post

22 تیر روز فناوری اطلاعات مبارک

دامنه فناوری های هوشمند هر روز گسترده تر می شود و این گستردگی بستری برای رشد و توسعه همه جانبه است و مقاومت در برابر آن بی فایده به نظر می رسد و این یعنی آینده در دست فناوری ها است و در رقابت بین صنایع تولیدی و کارخانه ها، برنده ، صنعتی است که آگاهانه تر و حساب شده ­ترین قدم ها را برداشته است.

روز فناوری اطلاعات

روز فناوری اطلاعات

روز فناوری اطلاعات فرصتی است تا بتوانیم از اهمیت این فناوری حساس که در تمام شئونات زندگی بشر اثرگذار بوده است بیشتر صحبت کنیم و ابعاد شگرف آن را بررسی کنیم.

بکارگیری اینترنت و سایر فناوری های تعاملی ، به منظور ایجاد رابطه و میانجیگری بین شرکت و مشتریان است.

این فعالیت نوآورانه روش های نوین تعامل با مشتریان را توسعه می دهد و سیستم های نوین ارائه خدمت را فراهم می کند و به کاهش هزینه ها، رشد و سودآوری صادرات، ورود به بازارهای جدید، بهبود وضعیت سهم بازار و ایجاد ذهنیت مثبت نسبت به محصولات ، خدمات ، نشان تجاری شرکت و عملکرد بالای شرکت منجر می شود و می تواند بهره وری خدمات، کیفیت خدمات و سودآوری را بهبود ببخشد.

بازاریابی الکترونیک

رسانه های تبلیغاتی و الکترونیکی رشد فزاینده ای یافته اند و با گسترش روزافزون ارتباطات و فناوری های جدید و رقابت فزاینده در بازارهای جهانی، نوع نگرش و رویکرد صنایع به سمت مشتری مداری تغییر یافته است و نیاز به استفاده از روش های نوین بازاریابی و از آن جمله بازاریابی بازاریابی الکترونیک احساس می شود. زیرا بازاریابی الکترونیک به عنوان یک فعالیت فناوری محور نوآورانه یاد می شود. و یکی از جنبه های اصلی عملیات بازاریابی به شمار می رود

هر ابزار فناوری اطلاعات که بتواند به سازمان درجهت ممانعت از به هدر رفتن منابع آن کمک کند و در عین حال سازمان را در جهت حرکت از تابع گرایی سنتی به سمت فرایندگرایی یاری کند، می تواند در بهبود روش ها و افزایش بهره وری منابع سازمان موثر واقع شود.

پردازش اطلاعات ورودی، میزان شناخت را افزایش می دهد، سرمایه های فکری ایجاد می کند که شرکت ها را قادر به تصمیم های خردمندانه تر  و انجام اقدام های اثربخش می کند .

چنین قابلیت هایی نشان دهنده میزان پیچیدگی شرکت ها در استفاده از فناوری اطلاعات برای حمایت از به اشتراگ گذاری اطلاعات در درون شرکت، پردازش اطلاعات ورودی و بهره گیری از دانش در راستای خروجی های ارزشمند برای بهبود عملکرد هستند.

بنابراین ضرورت ایجاد تناسب در روابط فناوری اطلاعات – عملکرد و نیز شناسایی عوامل و شرایط بروز هم افزایی فناوری اطلاعات احساس می شود. همراستایی فناوری اطلاعات و صنایع در جهت کسب مزیت رقابتی در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است.

امروزه فناوری اطلاعات و روش های بازاریابی دیجیتال به عنوان متغیر های تعدیلگر بر قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت ها تاثیر بسزایی گذاشته است.

بازاریابی سنتی

بازاریابی سنتی به تبلیغاتی شامل آگهی ها، بیلبوردها، تبلیغات تلوزیونی و رادیویی، تبلیغات چاپی، تیلیغات روزنامه ای می پردازد.

در این روش هزینه های تبلیغاتی بسیار گران و گزاف هستند و چون نمی توان جامعه خاصی را هدف قرار داد، گاهی این هزینه ها هدر می روند و به دلیل مشخص نبودن جامعه هدف چندان مناسب نیست.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال روشی مدرن است که در آن محصولات و خدمات شما را با روش هایی مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سئو، تبلیغات کلیکی، تبلیغات موتور جستجو  و … تبلیغ می کنید. در این نوع بازاریابی هزینه ها بسیار مقرون به صرفه است و به دلیل امکان هدف گیری مشخص مشتری، برند سازی کار آمد و سریع است. همچنین اندازه گیری بازاریابی دیجیتال با کمک ابزارهای تحلیلی آسان است. امروزه استفاده از فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ به روش های مختلفی قابل اجرا است. مانند بازاریابی محتوا، بهینه سازی موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی موبایلی، محتوای حمایت شده.

شناخت هدف

شرکت ها و سازمان ها بسته به شرایط و هدفی که مد نظر دارند از جنبه های مختلف فناوری اطلاعات استفاده می کنند مثلا در چند سال اخیر که ویروس کرونا همه مردم جهان را درگیر کرده است این فناوری اطلاعات است که امکان دورکاری و خرید بر خط را امکان پذیر می سازد.

بنابراین سازمان ها با استفاده از فناوری اطلاعات پاسخگوی مشتریان خود بوده اند و حتی بعضی از سازمان ها علاوه بر شیفت های کاری هنوز خدمات آنلاین خود را نیز ادامه می دهند.

تغییر در حوزه آموزش، تغییر در سیستم های اطلاعاتی سازمان ها از جنبه های مهم فناوری اطلاعات است.

اهداف شرکت سپید فام وارنا

شرکت سپید فام وارنا، تولید کننده پوشش های سقفی یو پی وی سی نیز همگام با این تحولات تغییراتی را در سازمان خود به وجود آورده است. استفاده از شبکه وب داخلی برای دسترسی سریع کارمندان به اطلاعات درون سازمانی، استفاده از آموزش های آنلاین برای نیروهای سازمان، استفاده از دیجیتال مارکتینگ و ابزار های اجتماعی برای دیجیتال مارکتینگ از فعالیت های شرکت سپید فام وارنا، تولید کننده پوشش های یو پی وی سی در استفاده از فناوری اطلاعات است .

فعالیت های بازاریابی دیجیتال شرکت سپید فام وارنا، تولید کننده پوشش های یو پی وی سی ، شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی ، فعالیت سایت مانند بهینه سازی موتورهای جستجو، استفاده از فناوری های آنلاین ارسال اطلاعات به اقصی نقاط ایران و جهان .

شرکت سپید فام وارنا تولید کننده پوشش های یو پی وی سی همگام با پیشرفت فناوری اطلاعات سعی در استفاده از این ابزار قدرتمند در راستای اهداف و چشم انداز خود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 9 =