اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  وبلاگ   »   ایمنی ساختمان در مقابل آتش سوزی با استفاده از ورق یو پی وی سی در سقفها

ایمنی ساختمان در مقابل آتش سوزی با استفاده از ورق یو پی وی سی در سقفها

  • 373 بازدید
  • تاریخ انتشار: 3 سال پیش
Rate this post

ایمنی ساختمان در مقابل آتش سوزی با استفاده از ورق یو پی وی سی در سقفها

در این مقاله از سری مقاله وبلاگ سپید فام وارنا به یکی از خصوصیات مهم ورق یو پی وی سی که مقاومت و خود خاموش شوندگی این ورق ها در مقابل اتش سوزی می باشد ، اشاره خواهیم نمود ،همچنین به بیان ضرورت مقاومت در برابر اتش سوزی مصالح مورد استفاده در سازه خواهیم پرداخت.

ورق یو پی وی سی

امروزه نیاز مهمی که در طراحی سازه و ساختمان باید مورد توجه قرار گیرد برقراری و رعایت نکاتی است که بتواند ایمنی ساختمان و سازه را در مقابل اتش سوزی افزایش دهد.

نوع کاربری ساختمان بسته به این که تجاری،مسکونی،اداری یا سیاسی بودن در میزان افزایش رعایت ایمنی در برابر اتش سوزی تاثیر گذار خواهد بود.

یکی از نکاتی که میتواند تا حد زیادی در رعایت ایمنی ساختمان ها تاثیر گذار باشد، نوع مواد و مصالحی است که در ساختار سازه مورد استفاده قرار میگیرد.از همین رو است که مهندسی که مسولیت طراحی سازه را برعهده دارد باید از نظر دانش  واگاهی با خواص مواد و مصالح مختلفی که در سازه مورد استفاده قرار میگیرد آشنایی کامل داشته باشد.

از مراجعی و معیارهای کنترل کننده نوع ایمنی سازه و مصالح ایین نامه مقررات ملی ساختمان میباشد.در بعضی از زمان ها برای تامین این ایمنی نیاز است تا از مصالح و پوشش های مقاوم در برابر اتش سوزی استفاده نمود.

چه اصولی باید برای حفاظت ساختمان در برابر حریق رعایت شود؟

نوع کاربری سازه نقش تعیین کننده ای در رعایت اصول ایمنی در زمان اجرا و بهره برداری ساختمان دارد .در شرایط کلی این معیارها به دو صورت زیر میباشد.

1—استفاده از ساختارهای مناسب در عناصر غیر سازه ای مانند: دیوار ها،کف پوش ها،پوشش سقفها و…  در زمان اجرای این اجزا باید از مصالحی استفاده شود که در زمان اتش سوزی احتمالی از پیشروی و افزایش‌ اتش جلوگیری نماید.

2—مقاوم سازی عناصر استفاده شده در ساختار ساختمان از طریق ایجاد پوشش های محافظ به طوری که در زمان اتش سوزی از فروپاشی جلوگیری نماید.

 

ما در کارخانه سپید فام وارنا با تولید ورق های یو پی وی سی با استفاده از اخرین تکنولوژی های روز دنیا توانسته ایم ورق هایی تولید نماییم که در مقابل اتش سوزی از خاصیت خود خاموش شوندگی بر خوردار باشند و در زمان اتش سوزی احتمالی از پیشروی اتش جلوگیری نماید.

 

سقف های یو پی وی سی علاوه بر خاصیت فوق که گفته شد دارای مزایای دیگر نیز مانند: سبکی وزن ،مقاومت در مقابل ضربه، اجرای اسان … می باشد .

برای اگاهی از دیگر مزایایی سقف های یو پی وی سی می توانید مقاله چگونه با استفاده از ورق شیروانی یو پی وی سی در  هزینه های خود صرفه جویی کنیم را مطالعه نمایید.

 

تماس با ما

نحوه خرید ورق یو پی وی سی

شما می توانید برای تهیه ورق سقفی ضد حریق با کارخانه تولیدی سپید فام وارنا در تماس باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما استفاده نمایید،راهای ارتباطی ما در صفحه ارتباط با ما موجود است. با خرید از مجموعه سپیدفام وارنا لذت خرید اسوده و مطمن را تجربه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =