اولین تولید کننده سقف یو پی وی سی در ایران !

09115495291 - 09120465839- 09120465837

مشاوره با واحد فروش

خانه  »  یراق آلات UPVC

یراق آلات UPVC

هر بنایی نیاز به یک سقف دارد و انتخاب مناسب سقف باعث افزایش طول عمر و کاهش خسارت در بنا می گردد. در بین انواع سقف ها، سقف شیبدارطرفداران بیشتری دارد زیرا در تمام شرایط آب و هوایی چه گرمسیری و چه سردسیری مناسب است. بعد از اتمام سازه زیر کار نوبت به پوشش سقف می رسد که امروزه از متریال های مختلفی می توان استفاده کرد مانند پوشش های یو پی وی سی، شینگل، اردواز …، فقط اجرای پوشش سقف به منزله اتمام کار نمی باشد و باید اجزای دیگری از سقف متناسب با سقف شیبدار به دقت اجرا شوند مانند تیزه، نبشی، پیشانی که هرکدام جداگانه مستلزم اجرای صحیح( با توجه به دستورالعمل نصب نسبت به نوع پوشش سقفی که مورد استفاده قرار میگیرد)، می باشند.

نبشی و تیزه

نبشی ها و تیزهه ها کاربرد وسیعی در حوزه ساخت و ساز عمرانی و ساختمانی و بخش سازه های صنعتی دارند. نبشی ها در ساخت انواع چارچوبها ، پایه ها، پایه های ستونی برای ایجاد فنس ها، ساخت پلکان، ساخت دکل و خرپاها بکار می روند. می توان گفت مهمترین و پرکاربردترین ابزار در آب بندی سقف های دو یا چند شیب است. در سقف های دو شیب، سقف های چهار شیب، سقف های شکسته، محل تقاطع سقف شیروانی جهت آب بندی مورد استفاده قرار میگیرد. شرکت پلی روف اریکا نبشی و تیزه را در ابعاد مختلف از ورقهای یوپی وی سی تولید و عرضه مینماید.

انواع نبشی

نبشی صاف پلی روف 60 سانتی و 40 سانتی 

مشخصات فنی:   طول مفید 90 سانتی متر               عرض مفید 60 سانتی متر

عمش نبشی صاف

نبشی مخصوص 33 سانتی پلی روف

مشخصات فنی:  طول مفید 90 سانتی متر                 عرض مفید  33 سانتی متر

 

عکس نبش ۳۳سانتی 

تیزه 60 سانتی با شیب 40 درصد

مشخصات فنی :  طول مفید 90 سانتی متر                 عرض مفید 60 سانتی متر

 

تفاوت نبشی و تیزه

تیزه ها در سقفهای شیروانی با درصد شیب کم کاربرد دارد و بخاطر میزان انعطافپذیری ورق و آببندی درسقفهای شیروانی با شیب تقریبا 40 درصد کاربرد دارد.

پیشانی

اجرای پیشانی ساختمان اصطلاحی است که پوشش کاران سقفهای شیبدار برای پوشش نوار بخش بالایی هر ساختمان ارائه کرده اند. به پیشانی ساختمان نمای کنسول ساختمان هم گفته می شود و معمولا همزمان با نصب سازه ها، پیشانی نیز اجرا می شود.

یکی از دلایل اجرا و نصب پیشانی بعد از اتمام نمای ساختمان این است که نمای ساختمان باید تمام شده و به لبه بالای ساختمان برسد و بعد پیشانی نصب شود چون با یکپارچگی که ایجاد میکند زیبایی ساختمان را دو جندان خواهد کرد. پبشانی ساختمان به منظور جلوگیری از آسیب به نمای ساختمان وهمچنین تخریب آن، جلوگیری از ریزش برف و باران بر روی نما، درب و پنجرهها اجرا میشود چون رطوبت به مرور زمان باعث فرسایش نمای ساختمان و پنجره ها می شود.

شرکت پلی روف اریکا پیشانی را در ابعاد مختلف از ورق های یوپی وی سی تولید و عرضه می نماید.

پیشانی سینوسی مخصوص پلی روف

طول مفید  100 سانتی متر  عرض مفید  25 سانتی متر

 

پبشانی طولی مخصوص پلی روف

طول هر پیشانی 100 سانتی متر کار مفید  90 سانتی متر عرض مفید  25  سانتی متر

 

پبشانی عرضی مخصوص پلی روف

طول هر پیشانی 106 سانتی متر کار مفید  100 سانتی متر عرض مفید  25 الی 40 سانتی متر

 

 

لول

لول برای هدایت آب در زیر دیوارهای غربی بکار میرود بنحوی که باعث جلوگیری از تخریب دیواره زیرین

خود میگردد.

لول مخصوص پلی روف

طول هر لول 100 سانتی متر             کار مفید 90 سانتی متر                    عرض مفید 25 سانتی متر

 

واشر  کرپی

در هنگام نصب پوشش سقف یو پی وی سی از پیچ های 7/5 سانتی سر مته استفاده می کنند.به دلیل نوع متریال سازنده این نوع پیچ ها که از جنس فلز می باشند استفاده از واشر کرپی ضروری می باشد که در ادامه به بیان دلایل استفاده از یراق الات خواهیم پرداخت .

پوشش های سقف تولیدی کارخانه سپید فام وارنا از جنس یوی پی وی سی می باشد . ظریب انتقال حرارت و همچنین انبساط و انقباض این ورق بر خلاف پیچ های فلزی کم بوده به همین دلیل پیچ باعث فشار امدن به ورق می شود برای رفع این مشکل استفاده از واشر کرپی هنگام نصب ورق های یو پی وی سی پیشنهاد میشود .

واشر کرپی علاوه بر کم کردن فشار می تواند از زنگ زدگی وخوردگی پیچ جلوگیری نماید .